کوه غم
اگر روزی داستانم را نقل کردی:
بگو بی کس بود اما کسی را بی کس نکرد
بگو تنها بود اما کسی را تنها نگذاشت
بگو دلشکسته بود اما دل کسی را نشکست
بگو کوه غم بود ولی کسی را غمگین نکرد
و
شاید بد بود اما
بدی کسی را نخواست...!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 14:32 توسط سارینا
|
سلام دوست جونیام.. ممنون که به وبم سرزدید..امیدوارم از مطالبی که گذاشتم خوشتون بیاد و استفاده کنید..راستیــــــــــــ اگه خوشتون اومد لطفا نظرهم بذارین..