عاشقانه ها
غم...
تنهایی را بغل کرده ام
غمی به اندازه ی تمام نداشتن هایت
وجودم را ذوب می کند.
+
نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 19:14 توسط سارینا |
سلام دوست جونیام.. ممنون که به وبم سرزدید..امیدوارم از مطالبی که گذاشتم خوشتون بیاد و استفاده کنید..راستیــــــــــــ اگه خوشتون اومد لطفا نظرهم بذارین..
خانه
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
تیر ۱۳۹۲
خرداد ۱۳۹۲
اسفند ۱۳۹۱
بهمن ۱۳۹۱
دی ۱۳۹۱
آذر ۱۳۹۱
آبان ۱۳۹۱
مهر ۱۳۹۱
BLOGFA.COM