گمانم این بود...........
پیش از این ها ، گمانم این بود که آدمها هستند تا تنهایی مان را پر
کنند
هستند تا غصه ها را تنهایی لمس نکنیم
هستند تا فریادهایمان را خفه نکنیم و اشکهایمان را بغض نکنیم
آه و هزاران آه...
اکنون بعد از سالها دریافتم که آدمها تنهاتر از آن هستند که بتوانند
تنهایی مان را پر ک
نند.
آدمها فقط تنهاتر می کنند خیال ما را.
فقط همین و بس.
+ نوشته شده در سه شنبه هفتم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 19:8 توسط سارینا
|
سلام دوست جونیام.. ممنون که به وبم سرزدید..امیدوارم از مطالبی که گذاشتم خوشتون بیاد و استفاده کنید..راستیــــــــــــ اگه خوشتون اومد لطفا نظرهم بذارین..