ولــــی گـــاهـــی .............
هـــمــیــشــه نــــه ولــــی گـــاهـــی مــیــان بـــودن و خـــواســتـن
فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد وقـ ـتــهــایـــی هـــســت کـــه کــســی را بـــا
تــمـــام وجــــود میخواهــــی ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش
بــــاشـــی

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 21:13 توسط سارینا
|
سلام دوست جونیام.. ممنون که به وبم سرزدید..امیدوارم از مطالبی که گذاشتم خوشتون بیاد و استفاده کنید..راستیــــــــــــ اگه خوشتون اومد لطفا نظرهم بذارین..